Θεοδόσης Ν. Τάσιος MSc
Ψυχολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Φιλόλογος-Ειδικός Παιδαγωγός
Ο Θεοδόσης Τάσιος, ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής, ξεκίνησε να δουλεύει το 2008 με παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Ασχολείται με διάγνωση, θεραπεία, ψυχολογική υποστήριξη και ψυχοθεραπεία αναφορικά με ψυχοσυναισθηματικές προκλήσεις παιδιών/εφήβων και ενηλίκων, μαθησιακές δυσκολίες παιδιών και εφήβων, νοητική υστέρηση, νευροδιαφορετικότητα (Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, ΔΕΠΥ κ.α.)., οικογενειακές και άλλες συναισθηματικές προκλήσεις.
Συνεργάζεται σε ερευνητικά προγράμματα, με φορείς εκπαίδευσης, στρατιωτικά και νοσοκομειακά πλαίσια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε διεθνές επίπεδο. Από το 2017 εργάζεται μόνιμα ως ψυχολόγος και σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης και από το 2021 δραστηριοποιείται επίσης ως ψυχοθεραπευτής ενηλίκων.
Στόχος είναι η δημιουργία ασφαλούς, υποστηρικτικού και ανθρώπινου πλαισίου, όπου κάθε άτομο μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα, να ανακαλύψει τις δυνάμεις του και να βρει πρακτικούς τρόπους για να βελτιώσει την καθημερινότητά του.
Τακτικό μέλος της E.F.T.A. – European Family Therapy Association και της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
Κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου με αρ. Πρωτ. 778692/3989
Επαγγελματική Εμπειρία
Σεπτ. 2023 – Σήμερα | Ψυχολόγος
EucA (European university college Association), Βρυξέλλες
Οκτ 2017 – Σήμερα | Ψυχολόγος και Σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού μαθητών Λυκείου & Γυμνασίου
American Farm School, Θεσσαλονίκη
Σεπ 2023 – Σήμερα | Καθηγητής Λυκείου
American Farm School, Θεσσαλονίκη
Σεπ 2017 – Σήμερα | Ψυχολόγος και Σύμβουλος Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας
Perrotis College, Θεσσαλονίκη
Μαρ 2009 – Οκτ 2016 | Εθελοντής Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος
Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Σεπ 2013 – Ιουν 2015 | Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος – Καθηγητής Ειδικής Αγωγής
“Παιδί και οικογένεια”
Μαρ 2013 – Ιουν 2013 | Συνεπικουρικός Διδάσκων
CITY College, University of York Europe Campus
Αυγ 2011 – Μαρ 2013 | Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος
“Μαθαίνω παίζοντας”
Φεβ 2008 – Φεβ 2009 | Ψυχολόγος
Ελληνικός Στρατός
Εκπαίδευση
Οκτ 2015 – Ιουλ 2016 | University of East London
MSc Οργανωσιακή / Εργασιακή Ψυχολογία
Οκτ 2009 – Ιουλ 2012 | University of Sheffield
BSc Ψυχολογίας
Οκτ 2003 – Ιουλ 2007 | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας
Σεπ 2017 – Ιουλ 2021 | Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης (Κε.Σ.Μ.ε.Θ.Θ.)
Συστημική Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική
Δημοσιεύσεις
∙ Μετάφραση, έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας του ερωτηματολογίου Εργασιακής Ικανοποίησης Job Descriptive Index (JDI) (Vol 7, No 1 (2017) American Board of Assessment Psychology)
∙ The importance of children’s participation in decision-making about themselves and the barriers, which might encounter, Πρακτικά του 8th South East European Doctoral Student Conference (16 – 17/09/2013), Θεσσαλονίκη – Ελλάδα
∙ Η σημασία της συμμετοχής των παιδιών στη λήψη αποφάσεων και τα εμπόδια που συναντούν, Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου …για να ξαναφανταστούμε το σχολείο… Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, (28-29/ 06/2013)
∙ Εκλεκτική αλαλία / 4 περιπτώσεις – 4 διαφορετικές αιτίες (Τάσιος, Θ. & Καρδαράς Π. 2012) (Παιδιατρική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος, 24,2)
Μετεκπαιδεύσεις-Εξειδικεύσεις
Σεπ 2024 – Ιουν 2025 | Entropy
Ειδίκευση/Εκπαίδευση στην Ψυχοθεραπεία Παιδιών & Εφήβων – Συμβουλευτική Γονέων
Νοε 2023 – Ιαν 2024 | The Stress Center
Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR)
Μαρ 2022 – Ιουν 2022 | Πανελλήνια Ένωση Ομάδων Γονέων
Εκπαιδευση και πιστοποίηση για συντονιστής σχολών γονέων
Οκτ 2019 – Δεκ 2019 | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Εκπαίδευση και πιστοποίηση για Εκπαιδευτής Ενηλίκων
2017 | Κέντρο Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών
Πιστοποίηση γνώσης και γραφής Braille
Ιούλ 2017 | Εκπαίδευση και επάρκεια χορήγησης, βαθμολόγησης και ερμηνείας του «Αθηνά Τεστ»
2016 | TUV HELLAS / TUV NORD GROUP
«Επιθεωρητής / Επικεφαλής Επιθεωρητής Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015»
Οκτ 2007 – Ιουλ 2008 | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Εκπαίδευση Παιδιών με Δυσκολίες Μάθησης και Προσαρμογής (Ειδικές Ανάγκες) στο γενικό Πρωτοβάθμιο και Δευτεροβάθμιο Σχολείο και σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής
Ενδεικτικές Παρουσιάσεις
∙ “Consent: How to use it right”. IASAS 2021, Global Summit on Student Affairs & Services 24-27/2021
∙ «Μετάφραση, έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας του ερωτηματολογίου Εργασιακής Ικανοποίησης Job Descriptive Index (JDI)». 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: ο κόσμος της Ψυχολογίας, Θεσσαλονίκη 10-14 Μαΐου.
∙ Πρώιμη ανίχνευση διαταραχών συμπεριφοράς Ι : Νηπιακή-Προσχολική ηλικία «Παιδιατρική και Σύγχρονη Οικογένεια, Παιδιατρικές Ημέρες 2014 Προσυνεδριακό Σεμινάριο» (26 – 28/09/2014)
∙ The importance of children’s participation in decision-making about themselves and the barriers, which might encounter, 8th South East European Doctoral Student Conference (16 – 17/09/2013), Θεσσαλονίκη – Ελλάδα
∙ Η σημασία της συμμετοχής των παιδιών στη λήψη αποφάσεων και τα εμπόδια που συναντούν, 1ο Διεθνές Συνέδριο …για να ξαναφανταστούμε το σχολείο… Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, (28-29/ 06/2013)
∙ Διαφοροδιάγνωση του Asperger και της Δυσλεξίας με βάση τα προφίλ του WISC-III, 4ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (1-4/06/2012)
